FAQ

1. Jakie mam podać daty wynajmu?
Podaj daty kiedy sprzęt pracuje. Np. jeśli pracuje 5tego sierpnia to podaj Od: 05.08…. Do: 05.08….

2. Czy rezerwacja nakłada obowiązek wynajmu i zapłaty?
Nie. To tylko informacja dla nas, że w danym dniu jest zapotrzebowanie na dany sprzęt.

3. Czy muszę odwoływać rezerwację jeśli już nie potrzebuję sprzętu?
Będziemy wdzięczni. Napisz lub zadzwoń.

4. Czy muszę dodatkowo potwierdzać rezerwację?
Nie, rezerwacja przez stronę wystarczy. Przed odbiorem zadzwonimy do Ciebie i ustalimy szczegóły.

5. Czy muszę płacić gotówką?
Tylko przy pierwszych rezerwacjach. Jeśli wypożyczasz sprzęt regularnie, płatność przelewem jest możliwa.

6. Jestem studentem szkoły filmowej, pomożecie?
Tak. Chętnie wspieramy studenckie projekty, zobacz na jakich warunkach.

7. Mam ciekawy, niekomercyjny projekt, ale mały budżet. Pomożecie?
Tak. Chętnie wspieramy niekomercyjne projekty, zobacz na jakich warunkach.

8. Czy sprzęt jest ubezpieczony?
Tak.

9. Czy sprzęt jest ubezpieczony na wszystkie ryzyka?
Każda polisa zakłada pewne wyjątki, dlatego poinformuj nas, jeśli masz zamiar używać sprzętu w sytuacjach o podwyższonym ryzyku np. dron, łódź, piach, żużel.

10. Czy mogę wywieźć sprzęt poza granice RP?
Tak, ale poinformuj nas.

11. Czy wysyłacie sprzęt?
Zależy od sprzętu. Zadzwoń, napisz, ustalimy szczegóły.