FAQ

1. Jakie mam podać daty wynajmu?
Podaj daty kiedy sprzęt pracuje. Np. jeśli pracuje 5tego sierpnia to podaj Od: 05.08…. Do: 05.08….

2. Czy rezerwacja nakłada obowiązek wynajmu i zapłaty?
Nie. To tylko informacja dla nas, że w danym dniu jest zapotrzebowanie na dany sprzęt.

3. Czy muszę odwoływać rezerwację jeśli już nie potrzebuję sprzętu?
Będzie nam bardzo miło, jeśli tak zrobisz.

4. Czy muszę dodatkowo potwierdzać rezerwację?
Nie. Po rezerwacji zadzwonimy do Ciebie i ustalimy szczegóły.

5. Czy muszę płacić gotówką?
Tylko przy pierwszych trzech wypożyczeniach. Potem możesz płacić przelewem, termin do uzgodnienia.

6. Jestem studentem szkoły filmowej, pomożecie?
Tak. Zadzwoń, pogadamy.

7. Mam ciekawy, niekomercyjny projekt, ale mały budżet. Pomożecie?
Tak. Zadzwoń, pogadamy.

8. Czy sprzęt jest ubezpieczony?
Tak.

9. Czy sprzęt jest ubezpieczony na wszystkie ryzyka?
Każda polisa zakłada pewne wyjątki, dlatego poinformuj nas, jeśli masz zamiar używać sprzętu w sytuacjach o podwyższonym ryzyku np. dron, łódź, piach, żużel.

10. Czy mogę wywieźć sprzęt poza granice RP?
Tak, ale poinformuj nas.